Din handlevogn er tom

her er vi




SVAR PÅ OFTE STILTE SPØRSMÅL.

Når bør jeg bestille til mitt arrangement?
1 uke før ønsket leveringsdato er fint, men en dag eller to før går også bra. Merk da at vi ikke kan spesifisere tidsramme for en evt. levering eller garantere endringer/tillegg på ordren. (Levering samme dag som bestilling +400,- i tillegg til vanlig fraktpris)

Hvordan vet jeg at dere faktisk har det jeg trenger?
Nettsiden er direkte koblet til varerlagret, dvs at det ikke går å bestille noe vi er tom for i den aktuelle leieperioden.

Trenger jeg en kundekonto for å bestille?
Nei. Det blir automatisk opprettet ved første bestilling. Du vil da få tilsendt en ordrebekreftelse + passord.

Kan jeg bestille/endre/avbestille via telefonen?
Nei dessverre.

Hvor sent kan jeg endre el. avbestille min ordre
Inntil 2 dager før leveringsdato. Avbestilling er kostnadsfritt og skjer pr.mail.

Hvorfor har jeg har ikke fått noen ordrebekreftelse?
Ordrebekreftelsen kan lastes ned direkte via nettsiden ved endt bestilling, den samme .pdf blir også sendt til mailadressen du oppgav. Sjekk spamfilter eller logg inn via nettsiden, under mine ordre finner du en oversikt over dine bestillinger.

Jeg har glemt passordet mitt og bedt om nytt; hvorfor får jeg ikke noe nytt passord?
Nytt passord blir sendt med en gang men dessverre ofte sortert som spam. Send oss Denne e-postadressa er verna mot program som samlar e-postadresser. Du må aktivere JavaScript for å kunne sjå adressa med ønsket passord. Dette endrer du så selv når du er logget inn.

Kan dere levere/hente utenfor oppgitte tidsrammer og/eller søndag?
Bestill som vanlig via nettsiden, legg ved en kommentar om ønsket retur på f.eks en søndag og dersom vi har mulighet vil du få en ny ordrebekreftelse med korrigert pris.

Jeg trenger et telt. Hva gjør jeg?
Start med å bestille en befaring her

Hva koster frakt t/r?
Det kan du enkelt se ved å legge varene i handlekurven og så fylle inn leveringsadressen uten å lage en ordre.

Hvordan endrer jeg firmaets faktura/postadresse/epostadresse?
Logg inn på din profil > se konto > endre kontoinformasjon.

Hvordan endrer jeg passord/epostadresse?
Logg inn på din profil > se konto > endre kontoinformasjon.

Kan jeg bestille på vegne av et annet firma eller privat person?
Det går fint, forutsatt at vedkommende sender oss en mail som bekrefter at de skal stå som ansvarlig leietaker og faktura mottaker. Bestill så via nettsiden med korrekt fakturaadresse og be om en kopi av bekreftelsen i "kommentar til ordre"