Din handlevogn er tom

her er vi




SVAR PÅ OFTE STILTE SPØRSMÅL.

Trenger jeg en kundekonto for å bestille?
Nei. Det blir automatisk opprettet ved første bestilling. Du vil da få tilsendt en ordrebekreftelse + passord.

Kan jeg bestille/endre/avbestille via telefonen?
Nei dessverre.

Hvor sent kan jeg endre el. avbestille min ordre
Inntil 2 dager før leveringsdato. Avbestilling er kostnadsfritt og skjer pr.mail.

Hvorfor har jeg har ikke fått noen ordrebekreftelse?
Ordrebekreftelsen kan lastes ned direkte via nettsiden ved endt bestilling, den samme .pdf blir også sendt til mailadressen du oppgav. Sjekk spamfilter eller logg inn via nettsiden, under mine ordre finner du en oversikt over dine bestillinger.

Jeg har glemt passordet mitt og bedt om nytt; hvorfor får jeg ikke noe nytt passord?
Nytt passord blir sendt med en gang men dessverre ofte sortert som spam. Send oss en mail til Denne e-postadressa er verna mot program som samlar e-postadresser. Du må aktivere JavaScript for å kunne sjå adressa med ønsket passord. Dette endrer du så selv siden når du er logget inn.

Når bør jeg bestille til mitt arrangement?
1 uke før ønsket leveringsdato er fint, men en dag eller to før går også bra. Merk da at vi ikke kan spesifisere tidsramme for en evt. levering eller garantere endringer/tillegg på ordren.

Hvordan vet jeg at dere faktisk har det jeg trenger?
Nettsiden er direkte koblet til varerlagret, dvs at det ikke går å bestille noe vi er tom for i den aktuelle leieperioden.

Kan dere levere/hente utenfor oppgitte tidsrammer og/eller søndag?
Send en mail med en forespørsel! Dersom vi har mulighet vil du få et prisoverslag på dette.

Jeg trenger et telt. Hva gjør jeg?
Start med å bestille en befaring, det gjør du til ønsket dato her; https://www.denflyvendetallerken.no/telt/befaring

Hva koster frakt t/r?
Det kan du enkelt se ved å legge varene i handlekurven og så fylle inn leveringsadressen uten å lage en ordre.