Din handlevogn er tom

LEVERINGSSONER

LEVERINGSSONE


  • Sone 1. Frakt t/r 20% av total ordresum. Minimum fraktpris 800,-

  • All frakt inkl. montering av telt&gulv.

    For hvordan å regne nøyaktig fraktpris til din adresse, se her

    INFO & BETINGELSER

    BESTILLING

    På grunn av stor pågang kan vi dessverre ikke ta imot bestillinger via tlf eller e-post.
    Alle priser er inkludert mva. og oppgitt for en bookingperiode (1-5 døgn) og forutsetter at man henter og leverer varene selv. Frakt t/r kommer i tillegg.
    Med bookingperiode menes ønsket levering/avhenting og retur dato. Pris utover denne leieperioden beregnes automatisk ved bestilling.
    Eventuelle tillegg el. endringer bør foretas i god tid og senest to dager før levering/hente selv dato.
    Skadet eller bortkommet materiell blir belastet leietaker. Omtrentlige priser på brekkasje:
  • Cabernet glass: 48,- eks mva
  • Avlange duker: 400,- eks.mva
  • Serviett: 20,- eks. mva
  • Bestikk: 16,- eks. mva
  • Porselen: 48,- eks. mva
    Leietaker som henter selv, forplikter å returnere til avtalt tid, dersom dette ikke overholdes vil leietaker bli belastet for en ekstra leieperiode.
    Dersom Flyvende Tallerken må stå for retur gjelder egne fraktpriser.

    AVBESTILLING

    Avbestilling må skje senest 3 virkedager før utleveringsdato via e-post.
    Avbestilling av rammetelt og topptelt må skje senest 7 døgn før utleveringsdato via e-post.
    Avbestillinger etter dette vil bli fakturert den totale leiesum. (minus en evt. frakt)

    Merk at utleverte ordre faktureres for hele leiebeløpet selv om produktene returneres ubrukt/forseglet(popcorn/slush)[ med unntak av reseverdukene som er spesielt merket mtp. nettopp dette. ]

    BETALING

    Private bestillinger betales med Vipps senest dagen før utlevering.
    Depositum ved større ordre kreves før ordrestart.


    BEHANDLING AV LEID UTSTYR

  • Bestikk, porselen og serveringsutstyr skylles av og plasseres tilbake i eske/stativ det ble levert i.
  • Kopper, krus og glass tømmes etter bruk og settes i sine respektive bakker.
  • Duker og servietter må være ristet og tørre. Våte duker må ei legges i plastpose for retur.
  • Bord og stoler blir levert og hentet i stabler. Møbler skal returneres i samme tilstand de ble levert.
  • Evt. ubrukt utstyr faktureres på lik linje som brukt.
  • Den Flyvende Tallerken fraskriver seg ansvar for slitasje/riper som kan oppstå ved bruk av bord&stoler uten filtknotter på parkettgulv.

    FRAKT

  • Vi kan levere innenfor tidsrammene 09-17. Spesifisert tidsramme kan bestilles i tillegg til vanlig frakt.
  • Merk at tidsrammene er veiledende og forsinkelser kan oppstå. Retur avtales med sjåfør.
  • Prisene forutsetter enkel levering & henting på pall. Ved vanskelige leveringer (f.eks uten heis eller tidskrevende) vil ordre oppdateres med endelig pris etter bestilling.
  • Parkeringsgebyr ved levering i.fh.t kundens ønske ( i parkeringshus/p-plasser som benytter ANPR/kamera) viderefaktureres leietaker + 25%. For levering til parkeringsplasser/varelager med spesielle betingelser må dette oppgis på forhånd.
  • Ved montering av telt kan det bli brukt barduner som slås ca 1,2m ned i jorden for å sikre teltet; gi beskjed i god tid dersom dette av ulike årsaker ikke er mulig.
  • Vi forbeholder oss retten å fremskynde levering pga stor pågang/fullbooket frakt.
  • Vi forbeholder oss retten å korrigere/kansellere feilaktige prisede ordre som måtte oppstå pga en evt. feilkoding i nettbutikken.
  • Vi forbeholder oss retten å etterfakturere ekstra frakt ved vansklige leveringer.
  • Merk at FRAKT FOR TILLEGGSORDRE kun gjelder dersom du har en ordre fra før og forutsetter én og samme leietaker/fakturamottaker og levering til en og samme adresse.

    HENTE SELV

  • Våre virke/-åpningstider i høysesong er mandag-fredag 09-17. Lørdag & søndag stengt.
  • Produktene er pakket med tanke på transport. Feks. glass i bakker & tallerkener i stativ
  • Leietaker som henter selv, forplikter å returnere til avtalt tid, dersom dette ikke overholdes vil leietaker bli belastet for en ekstra leieperiode.

    TELT

  • Den Flyvende Tallerken fraskriver seg ansvar for telt som flyttes av kunde etter montering.
  • Den Flyvende Tallerken fraskriver seg ansvar for lettere overfladiske slitasjer/riper som kan oppstå f.eks ved montering av telt på terrasse.
  • Eventuelle stropper/lodd som brukes til at feste teltet må ikke tas bort.
  • Ved montering av telt kan det bli brukt barduner som slås ca 1,2m ned i jorden for å sikre teltet; gi beskjed i god tid dersom dette av ulike årsaker ikke er mulig.
  • Dersom kun betong istedet for barduner el. stropper kan brukes medfører dette en ekstrakostnad som fåes spesifisert på befaring.
  • Grill må kun benyttes i 3x3m quick-up grilltelt.
  • Fest på taket? Merk at det forekommer visse begrensninger m.t.p vindforhold når det gjelder hvilke høyder/etasje vi leverer/monterer i tillegg til en fraktkostnad på + 10% i tillegg til vanlig frakt pris.

    FAKTURERING

  • Merk: ved valg av faktura som betalingsmetode er du ansvarlig for å gi oss korrekte fakturaopplysninger ved bestilling, dette inkl. evt. ref. eller innkjøps.nr etc.
  • Dersom fakturaen må endres etter fakturering pga feil informasjon fra kunde ved bestilling, settes fakturagebyret til kr 120,-.
  • Husk å velge korrekt fakturaformat ved bestilling da vi dessverre ikke kan endre det etter sendt faktura.
  • Ved betaling fra utland står leietaker for samtlige omkostnader.
  • Kun bedrifter med godkjent kredittrating faktureres. Ved forespørsel om faktura kredittsjekkes bedriften.
  • Ved kredittscore B eller lavere kreves forskuddsbetaling av ordren.
  • Forfallsdato ved faktura er 10 dager. Fakturagebyr kr 60:- ved e-post og EHF.
  • Det er bestillers ansvar å påse at faktura sendt via e-post ikke havner i spam-filter. Fakturaen sendes fra Denne e-postadressa er verna mot program som samlar e-postadresser. Du må aktivere JavaScript for å kunne sjå adressa
  • Vi har dessverre ikke mulighet å fakturere FLI eller NUF.

    RABATTAVTALE FIRMA

    Vi kan tilby en fast rabattavtale med bedrifter dersom følgende forutsetninger oppfylles; .
  • En minimum omsetning hos Den Flyvende Tallerken på + 200 000,- pr år; .
  • Kunde forplikter seg å bruke Den Flyvende Tallerken som fast hovedleverandør.
  • Alle ordre bestilles direkte, uten unntak, via nettsiden og faktureres firmaet direkte, dvs rabatten kan ikke overføres andre leietakere.


    Ta kontakt med Denne e-postadressa er verna mot program som samlar e-postadresser. Du må aktivere JavaScript for å kunne sjå adressa for å inngå en avtale.

    Vi fyller dessverre ikke ut leverandørskjemaer men all informasjon finnes her:


    DEN FLYVENDE TALLERKEN AS
    Pilestredet 75C
    0354 OSLO
    NORGE

    ORG.NR: 960 106 113 MVA
    TLF 22 56 55 11
    DNB KONTONR: 78740659749
    DNB Postboks 1600 Sentrum, 0021 Oslo
    BAN-NR: NO0378740659749
    SWIFT-KODE: DNBANOKKXXX